|
Ќормативно-правова база
-
«акон ”крањни "ѕро осв≥ту"
-
«акон ”крањни "ѕро повну загальну
середню осв≥ту"
-
онцепц≥¤ загальноњ середньоњ
осв≥ти (12-р≥чна школа)
-
√алузева програма впровадженн¤
проф≥льного навчанн¤
-
“иповий робочий навчальний план
«авданн¤ та оч≥куван≥ результати
-
—творенн¤ р≥вного доступу до
¤к≥сноњ осв≥ти р≥зним категор≥¤м школ¤р≥в
-
–озширенн¤ можливостей
соц≥ал≥зац≥њ учн≥в, забезпеченн¤ наступност≥ м≥ж загальною та
профес≥йною осв≥тою
-
—творенн¤ умов дл¤ диференц≥ац≥њ
зм≥сту навчанн¤ старшокласник≥в, можлив≥сть побудови
≥ндив≥дуальних осв≥тн≥х програм
-
«абезпеченн¤ поглибленого
вивченн¤ осв≥тн≥х предмет≥в
Ќапр¤мки проф≥л≥зац≥њ реал≥зован≥ у
2003-2010 р.р.
ѕриродничо- математичний проф≥ль
ѕроф≥льн≥ предмети:
—пецкурси та факультативи:
-
математика
∞«адач≥ з параметрами
-
≥нформатика
∞–озв'¤занн¤ нер≥вностей
-
б≥олог≥¤
∞≈колог≥¤
-
географ≥¤
∞ќснови програмуванн¤
≈коном≥ко-правовий проф≥ль
ѕроф≥льн≥ предмети: —пецкурси та факультативи:
-
≥стор≥¤
∞ѕравознавство
-
Ћюдина ≥ сусп≥льство
∞≈коном≥ка в
-
економ≥ка математичних задачах
-
≤нформатика
∞ ультура мовленн¤
–обоч≥ навчальн≥ плани дл¤ проф≥льних
клас≥в
12-р≥чноњ школи
(дивись на сайт≥ ћ≥н≥стерства осв≥ти та науки ”крањни)
” 2010-2011 навчальному роц≥
проф≥льне навчанн¤ орган≥зоване за напр¤мками:
-
≤нформац≥йно-технолог≥чний проф≥ль
-
≤сторичний проф≥ль
Ќавчальн≥ предмети |
≥льк≥сть годин на тиждень у класах |
≤сторичний проф≥ль |
≤нформац≥йно-технолог≥чний проф≥ль |
10 |
11 |
12 |
10 |
11 |
12 |
”крањнська мова
|
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
2 |
”крањнська л≥тература |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
«аруб≥жна л≥тература |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
≤ноземна мова |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
≤стор≥¤ ”крањни
|
3 |
3 |
4 |
1 |
1 |
2 |
¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤ |
3 |
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
√ромад¤нська осв≥та:
правознавство |
2 |
- |
- |
1 |
- |
- |
економ≥ка |
- |
2 |
- |
- |
1 |
- |
людина ≥ св≥т |
- |
- |
2 |
- |
- |
1 |
’удожн¤ культура |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
≈стетика |
- |
- |
1 |
|
|
|
ћатематика |
3 |
3 |
2 |
|
|
|
јлгебра
|
- |
- |
- |
4 |
4 |
4 |
√еометр≥¤
|
- |
- |
- |
3 |
3 |
3 |
јстроном≥¤
|
- |
- |
1 |
- |
- |
1 |
Ѕ≥олог≥¤ |
1,5 |
2 |
- |
1,5 |
2 |
- |
√еограф≥¤ |
1,5 |
- |
- |
1,5 |
- |
- |
ѕсихолог≥¤ |
- |
- |
1 |
|
|
|
‘≥зика |
2 |
2 |
- |
2 |
2 |
- |
’≥м≥¤ |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
≈колог≥¤ |
- |
- |
1 |
- |
- |
1 |
“ехнолог≥њ |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
≤нформатика |
1 |
1 |
1 |
4 |
4 |
4 |
‘≥зична культура |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
«ахист ¬≥тчизни |
1 |
1 |
- |
1 |
1 |
- |
ресленн¤ |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
–азом |
31 |
30 |
27 |
31 |
30 |
28 |
ƒодатковий час на
поглиблене вивченн¤ предмет≥в, введенн¤ спецкурс≥в, фа
культ. |
3 |
3 |
6 |
3 |
3 |
5 |
√ранично допустиме
навантаженн¤ на учн¤ |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
¬сього (без урахуванн¤ под≥лу класу на
групи) |
34 |
33 |
33 |
34 |
33 |
33 |
|
|
|
ѕоради психолога
“об≥, учень старшоњ школи!
ћожна
вид≥лити в≥с≥м основних умов, ¤к≥ й забезпечують виб≥р т≥Їњ чи
≥ншоњ профес≥њ.
ѕо-перше,
це позиц≥¤ член≥в с≥м'њ. Ѕезумовно, батьки беруть активну
участь у вир≥шенн≥ питанн¤ про майбутнЇ своЇњ дитини. ЅуваЇ, що
думка про майбутню профес≥ю в юнака й д≥вчини не зб≥гаЇтьс¤ з
думкою батьк≥в. ” цьому випадку необх≥дний конструктивний
д≥алог, у ход≥ ¤кого будуть вислухан≥ докази обох стор≥н ≥
знайдений компром≥сний вар≥ант.
ѕо-друге, це
позиц≥¤ однол≥тк≥в. „асто дружн≥ зв'¤зки можуть дуже вплинути на
виб≥р профес≥њ. ќднак сл≥д пам'¤тати, що виб≥р профес≥њ Ђза
компан≥юї вже найближчим часом навчанн¤ може обернутис¤
по≠чутт¤м незадоволеност≥ та розчаруванн¤.
ѕо-третЇ,
позиц≥¤ вчител≥в, класного кер≥вника.
ƒ≥знайтесь про це б≥льше
>>>>>>>
|
|
|