ћетодичний каб≥нет

ѕроф≥льне навчанн¤

”чн¤м

Ѕатькам

–озклад урок≥в

 

 орисн≥ посиланн¤:

ћатематика

‘≥зика

≤нформатика

Ѕ≥олог≥¤

”крањнська мова

”крањнська л≥тература

≤стор≥¤

√еограф≥¤

Ќормативно-правова база

  • «акон ”крањни "ѕро осв≥ту"

  • «акон ”крањни "ѕро повну загальну середню осв≥ту"

  •  онцепц≥¤ загальноњ середньоњ осв≥ти (12-р≥чна школа)

  • √алузева програма впровадженн¤ проф≥льного навчанн¤

  • “иповий робочий навчальний план

«авданн¤ та оч≥куван≥ результати

  • —творенн¤ р≥вного доступу до ¤к≥сноњ осв≥ти р≥зним категор≥¤м школ¤р≥в

  • –озширенн¤ можливостей соц≥ал≥зац≥њ учн≥в, забезпеченн¤ наступност≥ м≥ж загальною та профес≥йною осв≥тою

  • —творенн¤ умов дл¤ диференц≥ац≥њ зм≥сту навчанн¤ старшокласник≥в, можлив≥сть побудови ≥ндив≥дуальних осв≥тн≥х програм

  • «абезпеченн¤ поглибленого вивченн¤ осв≥тн≥х предмет≥в

Ќапр¤мки проф≥л≥зац≥њ реал≥зован≥ у 2003-2010 р.р.

ѕриродничо- математичний проф≥ль

     ѕроф≥льн≥ предмети:            —пецкурси та факультативи:

  • математика                             «адач≥ з параметрами

  • ≥нформатика                           –озв'¤занн¤ нер≥вностей

  • б≥олог≥¤                                    ≈колог≥¤

  • географ≥¤                                 ќснови програмуванн¤

≈коном≥ко-правовий проф≥ль

      ѕроф≥льн≥ предмети:           —пецкурси та факультативи:

  • ≥стор≥¤                                     ѕравознавство

  • Ћюдина ≥ сусп≥льство          ≈коном≥ка в

  • економ≥ка                                 математичних задачах

  • нформатика                          ультура мовленн¤

–обоч≥ навчальн≥ плани дл¤ проф≥льних клас≥в

 12-р≥чноњ школи

(дивись на сайт≥ ћ≥н≥стерства осв≥ти та науки ”крањни)

 

”  2010-2011 навчальному роц≥ проф≥льне навчанн¤ орган≥зоване за напр¤мками:

  1. ≤нформац≥йно-технолог≥чний проф≥ль

  2. ≤сторичний  проф≥ль

          

Ќавчальн≥ предмети

 ≥льк≥сть годин на тиждень у класах

≤сторичний  проф≥ль

≤нформац≥йно-технолог≥чний проф≥ль

10

11

12

10

11

12

”крањнська мова

2

2

2

1

1

2

”крањнська л≥тература

2

2

2

2

2

2

«аруб≥жна л≥тература

2

2

2

1

1

1

≤ноземна мова

2

2

2

2

2

2

≤стор≥¤ ”крањни

3

3

4

1

1

2

¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤

3

3

3

1

1

1

√ромад¤нська осв≥та:

правознавство

 

2

 

-

 

-

 

1

 

-

 

-

економ≥ка

-

2

-

-

1

-

людина ≥ св≥т

-

-

2

-

-

1

’удожн¤ культура

1

1

-

1

1

-

≈стетика

-

-

1

 

 

 

ћатематика

3

3

2

 

 

 

јлгебра

-

-

-

4

4

4

√еометр≥¤

-

-

-

3

3

3

јстроном≥¤

-

-

1

-

-

1

Ѕ≥олог≥¤

1,5

2

-

1,5

2

-

√еограф≥¤

1,5

-

-

1,5

-

-

ѕсихолог≥¤

-

-

1

 

 

 

‘≥зика

2

2

-

2

2

-

’≥м≥¤

1

1

-

1

1

-

≈колог≥¤

-

-

1

-

-

1

“ехнолог≥њ

1

1

1

1

1

1

≤нформатика

1

1

1

4

4

4

‘≥зична культура

2

2

2

2

2

2

«ахист ¬≥тчизни

1

1

-

1

1

-

 ресленн¤

-

-

-

-

-

1

–азом

31

30

27

31

30

28

ƒодатковий час на поглиблене вивченн¤ предмет≥в, введенн¤ спецкурс≥в, фа культ.

3

3

6

3

3

5

√ранично допустиме навантаженн¤ на учн¤

30

30

30

30

30

30

¬сього (без урахуванн¤ под≥лу класу на групи)

34

33

33

34

33

33

                
ѕоради психолога

“об≥, учень старшоњ школи!

 ћожна вид≥лити в≥с≥м основних умов, ¤к≥ й забезпечують виб≥р т≥Їњ чи ≥ншоњ профес≥њ.

ѕо-перше, це позиц≥¤ член≥в с≥м'њ. Ѕезумовно, батьки беруть активну участь у вир≥шенн≥ питанн¤ про майбутнЇ своЇњ дитини. ЅуваЇ, що думка про майбутню профес≥ю в юнака й д≥вчини не зб≥гаЇтьс¤ з думкою батьк≥в. ” цьому випадку необх≥дний конструктивний д≥алог, у ход≥ ¤кого будуть вислухан≥ докази обох стор≥н ≥ знайдений компром≥сний вар≥ант.

ѕо-друге, це позиц≥¤ однол≥тк≥в. „асто дружн≥ зв'¤зки можуть дуже вплинути на виб≥р профес≥њ. ќднак сл≥д пам'¤тати, що виб≥р профес≥њ Ђза компан≥юї вже найближчим часом навчанн¤ може обернутис¤ по≠чутт¤м незадоволеност≥ та розчаруванн¤.

ѕо-третЇ, позиц≥¤ вчител≥в, класного кер≥вника. 

ƒ≥знайтесь про це б≥льше >>>>>>>

 

 
Hosted by uCoz